Kasım 08, 2014

Daisy

Yazarın Puanı: 6.8
Türü: Romantik, Melodram
Yayın Yılı: 2006
Oyuncular:
Jun Ji Hyun - Hye Young
Jung Woo Sung - Park Yi
Lee Sung Jae - Jeong Woo


Konusu: 

Daisy, genç bir kız ve hayatındaki iki adam arasındaki aşk üçgeninin hikayesini anlatır.


Hye Young, Amsterdam'da yaşayan ressam bir genç kızdır. Hafta içileri büyük babasının antika dükkanına bakar, orada çalışır ve hafta sonları sokak ressamlığı yaparak ekstra para kazanır.

Ressamlığı sayesinde Jeong Woo ile tanışır. Jeong Woo uluslar arası polis örgütünde çalışıyordur ve bir suçluyu takip etmektedir. Ancak Hye Young'tan işinin karanlık kısmını saklıyordur.

Park Yi'nin kim olduğunu da izlerken öğrenirsiniz artık :)

Filmin Fragmanı:



Yazarın Yorumu:


Daisy'i The Classic ile karıştıran Misa'nın dramı -,-

Evet iki filmi birbirine karıştırınca sonuç pekte iyi olmadı. Neyse ki ikisininde konusunu bilmiyordum, Daisy'i ilk açtığımda a-aaa Jun Ji Hyun mu oynuyordu burada diye şaşırmıştım sadece. O oynamıyor diye hatırlıyordum ve yalan da değildi. The Classic'te o oynamıyor.

-Şuraya bir acıların çocuğu müziği alalım-

Bu da benim saflığım olsun. Ya da araştırmayan üşengeçliğim... The Classic başka zamana kaldı artık :( Halbuki merak ediyordum.

Neyse bu filme gelecek olursak, değişik bir filmdi. Sevmedim diyemeyeceğim ama bayılmadım da. Yine de konusu falan güzeldi. Jun Ji Hyun'un oyunculuğu da güzeldi.

Jung Woo Sung'u A Moment To Remember filminden hatırlıyorum. Onun da oyunculuğu çok güzeldi zaten :)

Pek konuşma yoktu aslında filmde. Bakışlar yeter gibisinden :) Bu yüzden belki biraz yavaş ilerlediğini düşünebilirsiniz.

Çok detaylı bir yorum oldu değil mi :D Kısacası bence izleyebilirsiniz :) Hatta belki ağlarsınız, orası sizin bileceğiniz iş artık :))


*-*-*-*-*-*

SPOİLER!!


Sadece bu filmin de sonunu izleyince artık kesin bir yargıya vardım -ki varmasaydım daha iyiydi;




*-*-*-*-*-*



Not: Gördüğünüz üzere filmi 30 Ağustos'ta izlemişim. Daha yeni yazıyorum! Bu yüzden fazla bir yorum da yapamayacağım. Ama şu sonuna sinir oldum diyebilirim...

Haydi kendinize iyi bakın! :)






0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.